Ey Plastikçi, Faydalansana Bu Hizmetten!

Ben Muharrem Manav. Tevellüt 1969, yani 48 yaşındayım.



18 yaşımdan beri, belki daha da evvel bu sektörde bulundum. Allah Razı olsun babam Hasan Manav’dan. Bana böyle güzel ve namuslu insanlarla dolu bir sektörde çalışma imkanı vermiş. Gerçekten çok seviyorum sektörümü ve insanlarını..

Neden mi ?
Bu son 30 yıldır girişimcilik ruhu ile yapmadığım iş kalmadı. Hiçbir yaptığım işten zarar etmedim, çok şükür para da kazandım. Ama plastik sektöründeki insanlar kadar güzel ve namuslu insan yok diğer hiçbir sektörde. Tabii istisnalar kaideyi bozmaz. Genellikle bu istisnalar da hep yakınlarından, yani hısım ve akrabalarından çıkıyor zaten..
Bir gün bir adam ile karşılaştım 2009 yılında.. MİR Mehmet abi diye hitap edilen.. Parada pulda gözü olmayan bir arkadaşımın babasının fabrikasının üst katında muhafaza ettiği bilge bir adam. Din adamı değil ama Kuran’ı ezbere biliyor, hem ezbere okuyor hem de her bir satırını Türkçe yorumlayabiliyor. Bana çok destek oldu en kötü günlerimde. Onun o zaman verdiği bir nasihat ile bilgilerin paylaşılması gerektiğini öğrendim. Yoksa bilgin ile öldüğünde kabirde azabın çok şiddetli olacağını ve bunun sebeplerini anlattı. Dank etti kafama o gün. “Bunca yıl öğrendiklerini paylaş Muharrem, insanları bilgilendir bilgilerini paylaş. İnsanların da bilgilerini paylaşmasına yardımcı ol” dedim..

Ben de hiçbir gelir beklentim olmadan, bağlı bulunduğum sektöre www.plastikciyiz.biz adında bir site yaptırdım ve buraya plastik ile ilgili tüm bildiğim formülleri bilgileri işledim ki herkes kullansın. Bu arada herkesi davet ettim gelin kullanın, bilgilerinizi, yaptıklarınızı paylaşın diye..Tamamen ÜCRETSİZ..
Ama 3-5 yakın dostum hariç kimse buraya ne bir makale, ne bir bilgi paylaşımında bulundu. Ben ve bazı arkadaşlarım hala bilgilerimizi paylaştığımız makaleler yazıyoruz. Güncel haberler giriyoruz. Günde yaklaşık 400-500 kişi tıklıyor. Türkiye’de on binlerce plastikçi olmasına rağmen sadece 400-500 kişi.
Neden faydalanmaz insanlar bilgiden bilgilendirme platformundan. Okumaktan zevk almıyor diye mi? Okumadan, bilgilenmeden yatırım yapmak ne kadar zarar ettiriyor sizlere? Danıştığınız her bir kişi veya firma ne kadar güvenilir kaynaktır?
Kıssadan hisse.. Ey plastikçiler, kullansanıza verilen şu hizmeti.. Bilginizi paylaşın, yazı yazın, ürünlerinizi tanıtın.. Her şey var bu sitede. İnternette, bu sektöre hazırlanmış bu platformdan faydalanın..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüketici Bilinçlendikçe Elektrik Faturaları Düşecek

Hidrolik Plastik Enjeksiyon Teknolojisi

Plastik Enjeksiyon İşleminde Kritik 4 Nokta